Kaart kwijt of gestolen?

Bel direct naar Card Stop op het nummer +32 70 344 344!

  • Dag en nacht bereikbaar
  • Kaart onmiddellijk geblokkeerd
  • Nieuwe kaart meteen aangevraagd

 

U bent uw bank- of kredietkaart kwijt of ze is gestolen? Bel onmiddellijk naar Card Stop op het nummer +32 70 344 344 om uw kaart te laten blokkeren en een vervangkaart aan te vragen.

  • Altijd bereikbaar: u kunt Card Stop altijd bellen, dag en nacht, alle dagen van de week.
  • Veiligheid gegarandeerd: Card Stop blokkeert onmiddellijk uw bank- of kredietkaart.
  • Vervanging van uw kaart: Card Stop vervangt uw kaart en stuurt u een nieuwe geheime code.

Info die Card Stop zal vragen

Om uw kaart te blokkeren heeft Card Stop deze informatie nodig:

  • het aantal kaarten dat moet worden geblokkeerd.
  • het kaarttype (Bancontact/Mister Cash, Visa of MasterCard)
  • de naam van de uitgever van uw kaart (meestal uw bank)
  • het rekeningnummer dat aan uw verloren of gestolen kaart is gekoppeld
  • het kaartnummer of de persoonsgegevens (naam, voornaam, geboortedatum en postcode) van de houder (meestal uzelf)

Uw kaart is beschadigd of onleesbaar ... maar niet kwijt!

Dan belt u niet naar Card Stop. Laat uw bestaande bankkaart vervangen in het ING-kantoor van uw keuze.

Uw veiligheid is onze prioriteit

Bij ING vinden we de bescherming van uw bankgegevens heel belangrijk. We doen er alles aan om uw veiligheid op internet te garanderen en uw privacy te beschermen. Lees onze veiligheidsmaatregelen en -tips.