Vind alle vragen over het beheer van uw gebruikers, het definiëren van de zichtbaarheid van de rekeningen, het definiëren van de categorieën en de regels....
Ben je een gebruiker en wil je het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen wijzigen, neem dan contact op met je abonnementhouder.
Ben je een abonnementhouder en wil je het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen wijzigen, bel dan met de ING Help Desk /Business :
- +32 2 464 60 01 - maandag tot vrijdag van 8 tot 18 uur.
Er is geen limiet op het aantal gebruikers per abonnement. Houd er echter rekening mee dat je als abonnementhouder verantwoordelijk bent voor elke gebruiker die je aanmaakt, en ook voor hun handelingen in de tool. Zorg ervoor dat je gebruikers het juiste mandaat hebben voor de rekeningen die ze beheren, zoals vereist onder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
Je kunt kiezen tussen het tijdelijk deactiveren van een gebruiker of het permanent verwijderen van een gebruiker:
Klik op je naam bovenaan het scherm - Selecteer "Configuratie"
Ga naar "Beheer gebruikers"
Selecteer de gebruiker die je wilt verwijderen of deactiveren
- Klik op 'Verwijderen' om de gebruiker te "verwijderen"
- Klik op 'Deactiveren' om de gebruiker te "deactiveren"
- Bevestig
Als abonnementhouder bepaal je het toelatingsniveau voor elke gebruiker die je aanmaakte:
Welke rekening(en) ze kunnen raadplegen :
- Toelating om betalingen voor te bereiden of niet
- Toelating om betalingen te versturen ter ondertekening of niet
- Toelating om nieuwe regels en categorieën te bepalen of niet
- Toelating om begunstigden toe te voegen en te bewerken of niet
- Etc.
Wanneer je de toegang tot rekeningen aanmaakt, kun je specifieke rollen gebruiken, zoals:
- Alleen toegang tot rekeningen"Onder toezicht"
- Toegang tot alle rekeningen behalve een specifieke lijst
- Toegang tot geselecteerde rekeningen (met deze optie moet elk nieuw mandaat handmatig worden toegevoegd aan de gelinkte gebruikers)