Online bankieren

FAQ over het activeren en inloggen in uw IMM-account

Hier vindt u alle vragen over de activering van uw ING Multi Mandate account en de aansluiting op het platform.

Zodra uw account gereed is, ontvangt u een e-mail ter bevestiging op het adres dat u bij uw inschrijving hebt opgegeven. 

Een nieuwe accountconfiguratie vraagt meestal wat tijd. Kreeg u na 6 uur nog geen e-mail? Controleer dan de spam-map van uw mailbox ...

  • Geen activeringsmail? Neem dan contact op met ING Helpdesk/Business: +32 2 464 60 01- maandag tot vrijdag van 8.00 uur tot 18.00 .

Zorg ervoor dat uw e-mailadres correct is, zodat we u indien nodig opnieuw een bevestigingsmail kunnen sturen.

  • Als u zich in Business’Bank voor ING Multi Mandate hebt ingeschreven, bent u de "Abonnementhouder". Uw aangevraagde ING-ID om in te loggen, vindt u onderaan uw ING-bankkaart:

ING-kaart

  • Als iemand anders zich voor ING Multi Mandate inschreef en u als "Gebruiker" toevoegde, neem dan contact op met de persoon die de inschrijving voor u regelde (m.a.w. de houder van uw inschrijving) om zijn of haar ING-ID te krijgen.