Hier vindt u alle vragen over de activering van uw ING Multi Mandate account en de aansluiting op het platform.
Zodra uw account gereed is, ontvangt u een e-mail ter bevestiging op het adres dat u bij uw inschrijving hebt opgegeven.
Een nieuwe accountconfiguratie vraagt meestal wat tijd. Kreeg u na 6 uur nog geen e-mail? Controleer dan de spam-map van uw mailbox ...
- Geen activeringsmail? Neem dan contact op met ING Helpdesk/Business: +32 2 464 60 01- maandag tot vrijdag van 8.00 uur tot 18.00 .
Zorg ervoor dat uw e-mailadres correct is, zodat we u indien nodig opnieuw een bevestigingsmail kunnen sturen.
- Als u zich in Business’Bank voor ING Multi Mandate hebt ingeschreven, bent u de "Abonnementhouder". Uw aangevraagde ING-ID om in te loggen, vindt u onderaan uw ING-bankkaart:
- Als iemand anders zich voor ING Multi Mandate inschreef en u als "Gebruiker" toevoegde, neem dan contact op met de persoon die de inschrijving voor u regelde (m.a.w. de houder van uw inschrijving) om zijn of haar ING-ID te krijgen.
Installeer de app op uw gsm via Google Play (Android) of App Store (iOS).
Open de app en registreer uzelf:
1/ Met uw bankkaart:
Vul uw telefoonnummer in.
Kies uw bank en volg de bijbehorende instructies.
Vul de controlecode in die u per sms ontving.
Kies (en onthoud) uw itsme®-code.
Raadpleeg voor meer informatie: https://www.itsme.be/nl/get-started/bank
2/ Met eID (Belgische identiteitskaart) en een ID-kaartlezer :
Volg stap voor stap de geïllustreerde instructies op de itsme®-website: https://www.itsme.be/nl/get-started/eid
Hoe werk ik mijn itsme®-account bij?
1/ Om ervoor te zorgen dat niemand uw account kan gebruiken :
- Begint u met uw huidige itsme®-account te blokkeren!
- Vul uw gsm-nummer en uw geboorteplaats (zoals op uw identiteitskaart vermeld) in.
- Bevestig dat u uw itsme®-account wil blokkeren.
- Uw account wordt geblokkeerd.
- Ervaart u problemen om uw itsme®-account op de website te blokkeren? Neem dan contact op met ING Helpdesk/Business: +32 2 464 60 01 - maandag tot vrijdag van 8.00 uur tot 18.00 uur, en we helpen u verder.
2/ Installeer itsme® op uw nieuwe gsm. Om uw account opnieuw te activeren, vraagt u een nieuwe identificatiecode aan
- in de app;
- op de itsme®-website (met uw eID)
- via uw bank
en registreert u zich opnieuw.
Schreef u zich via Business’Bank voor ING Multi Mandate in?
Dan bent u dus de "Abonnementhouder" en kreeg u de mail op het e-mailadres dat u opgaf. U ontving een bevestigingsmail met de boodschap dat uw ING Multi Mandate-account klaar is.
Schreef iemand anders zich in voor ING Multi Mandate en voegde die u toe als "Gebruiker"?
Dan hebt u een "Gebruiker" rol in ING Multi Mandate. Neem in dat geval contact op met de persoon die u toevoegde als gebruiker (m.a.w. de houder van uw inschrijving) om het e-mailadres te krijgen dat nodig is om in te loggen.
Dit is een vereiste maatregel om uw online bankverrichtingen veilig te houden.