Voertuig

Belettering of car wrapping, uw visitekaartje op wielen

Een website en Facebookpagina voor uw bedrijf? Dat heeft u wellicht al. Maar door reclame te maken op uw bedrijfsvoertuig speelt u de troeven van uw onderneming uit en verhoogt u uw naamsbekendheid.

Win 1 van de 10 gratis car wrappings

Doe mee aan de wedstrijd en maak kans op een car wrapping ter waarde van 1.000 euro.

Wat is een car wrap?

Een car wrap is een originele en doeltreffende manier om uw product of service letterlijk naar buiten te brengen. Car wrapping - zeg maar het verpakken van uw voertuig - heeft heel wat voordelen:

  • Hoge zichtbaarheid. Of u nu onderweg bent of niet, uw voertuig is altijd zichtbaar. 365 dagen per jaar en de klok rond. Gaat u geregeld de baan op, dan wordt uw boodschap jaarlijks honderdduizenden en zelfs miljoenen keren opgemerkt. 
  • Kleiner budget voor een langere periode. Een radiospot, tv-reclame, krantenadvertentie of mailing is slechts tijdelijk en vaak ook (heel) duur. Een car wrap gaat doorgaans 3 tot 6 jaar mee en de ontwerpkosten betaal je maar één keer. De kost per 1.000 views is daardoor slechts een fractie van traditionele advertentiekanalen.
  • Voor elke business. Van loodgieter tot dierenarts, van consultancybedrijf tot webshop. Car wrapping kan voor elke soort onderneming - klein of groot, lokaal of internationaal, voor services of voor producten. Car wrapping is dus niet alleen weggelegd voor ondernemingen met een grote vloot. Ook zelfstandigen en kleine ondernemingen spelen de voordelen van een car wrap uit om hun business en merk in de regio bekend te maken.
  • Beperkte regelgeving. Zolang u uw eigen veiligheid en die van andere weggebruikers niet in gevaar brengt, mag u vrijwel onbeperkt kiezen welke boodschap u wil overbrengen. Door een stijl te kiezen die bij uw onderneming past, geeft een car wrap uw onderneming een professioneel elan.
  • Beschermend laagje. De wrap beschermt de carrosserie van uw wagen tegen lichte schade en roest. De folie kan eenvoudig verwijderd worden en veroorzaakt ook geen schade aan de lak.

Overtuigd van een car wrap? 3 tips!

  1. Hou het kort. de naam van uw onderneming, wat u doet en uw website: dat volstaat. Houd er rekening mee dat veel voorbijgangers en automobilisten uw voertuig slecht heel kort zullen zien. Blijf dus bij de essentie.
  2. Maak het opvallend. Liefst felle kleuren en grote letters dus. Vind daarbij wel het juiste evenwicht, zodat u de aandacht trekt, maar niet afleidt.
  3. Stem het design af op het voertuig. Zorg ervoor dat het soort voertuig past bij de boodschap op de wrap. Het design voor een dierenarts zal er anders uitzien en een andere impact hebben op een bestelwagen dan op een sportwagen of een kleine stadswagen.

ING geeft 10 car wrappings weg ter waarde van 1.000 euro

Sluit u een professionele lening en verzekering af bij ING? Dan maakt u kans op 1 van de 10 car wrappings ter waarde van 1.000 euro.