Kaart kwijt of gestolen?
Blokkeer onmiddellijk je debet- of kredietkaart online.
Meld je aan met itsme® of met je ING Card Reader en een andere ING-debetkaart.
-
ING banking app
Via "Diensten" > Kaarten > Blokkeer en verloren of gestolen kaart. Een nieuwe kaart wordt via post verstuurd.
-
Per telefoon
Bel Card Stop op +32 (0)78 170 170. Bereikbaar 24 uur per dag en 7 dagen per week. Card Stop blokkeert je debet- of kredietkaart onmiddellijk en zorgt voor een nieuwe.
Je hoeft niets meer te doen. Zodra uw aanvraag is ingediend, wordt uw debet- of kredietkaart onmiddellijk geblokkeerd en vervangen. Wij sturen je een nieuwe kaart binnen de 5 werkdagen naar het postadres geregistreerd in onze systemen.
Voor het aanvragen van een nieuwe pincode, volg de aanwijzigingen in de brief die je bij je kaart vindt. Het is niet nodig om hiervoor naar het kantoor te gaan.
Dit nummer bewijst dat je kaart geblokkeerd werd. Hou dit nummer zorgvuldig bij. Je hebt het nodig in geval van een klacht of een betwisting van betaling.
Hier vind je meer informatie over het betwisten van een transactie.
Dan blokkeer je kaart niet. Vervang je bestaande debetkaart of kredietkaart via Home’Bank, Business'Bank of via de ING Banking app.
-
- Kredietkaart stuk/onleesbaar?
- Bestel een nieuwe in Home’Bank.
-
- Bankkaart, pincode en beveiliging
- Wat u moet weten!