Je pincode vergeten? Je kaart geblokkeerd na het ingeven van drie keer de foute code? Raadpleeg je pincode in de ING-Banking app
Ik gebruik de ING banking-app nog niet
Scan de QR code hieronder en download de ING banking-app om waar en wanneer je wil je verrichtingen, zoals het beheer van je pincode van je debetkaart, uit te voeren

Ik gebruik de ING banking-app
Gebruik je de ING Banking app al en ben je je pincode van je debetkaart of kredietkaart vergeten of heb je drie keer een verkeerde code ingevoerd waardoor je kaart geblokkeerd is? Geen zorgen: je kan in de beveiligde omgeving van de ING banking-app eenvoudig je pincode bekijken en deblokkeren. Klik hier om het te ontdekken in je app.
Hoe kan je je pincode bekijken in de app?

Opgelet bij het bekijken van je pincode:
- Memoriseer je pincode zonder ze te noteren.
- Je zal, op het geregistreerde adres, een email ter bevestiging ontvangen om je te informeren dat je je pincode bekeken hebt
- Je ontvangt nooit berichten om de pincode per sms of mail op te vragen, ga hier nooit op in
En wat nu? Je hebt je pincode bekeken van je nieuwe kaart of je pincode gedeblokkeerd voor je huidige kaart?
Het volstaat om de kaart te activeren door een transactie uit te voeren met een pincode zoals bv. een aankoop in een winkel met je kaart (niet online) of een geldopname aan een bankautomaat.
De toegang tot de Home’Bank- , Business’Bank en de ING Banking-diensten is gratis (buiten de kosten van uw telecomoperator of van bepaalde verrichtingen, zoals internationale overschrijvingen) voor alle houders van een Home’Bank-, Business’Bank- ING Banking-abonnement (onder voorbehoud van aanvaarding door ING en wederzijds akkoord). De Algemene Voorwaarden Home’Bank-, Business’Bank-diensten ( bijlage bij het Algemeen reglement van de verrichtingen van ING), de Algemene Voorwaarden ING Banking, de tarieven van de verrichtingen, zijn beschikbaar op ing.be, in uw ING-kantoor en telefonisch op het nummer + 32 2 464 60 01.