Site Page CONTENT Preview Link Media Table Character Content Block Widget Block Format HTML EditorHTML Editor
Bent u uw bank- of kredietkaart kwijt of werd ze gestolen? Bel direct naar Card Stop op +32 70 344 344 om uw kaart te laten blokkeren en een vervangkaart aan te vragen.
Dagelijks bankieren

Kaart kwijt of gestolen?

Bent u uw bank- of kredietkaart kwijt of werd ze gestolen? Bel direct naar Card Stop op +32 70 344 344 om uw kaart te laten blokkeren en een nieuwe kaart aan te vragen.

Waarom Card Stop bellen?
  • Altijd bereikbaar u kunt Card Stop altijd bellen, dag en nacht, alle dagen van de week.
  • Veiligheid gegarandeerd Card Stop blokkeert onmiddellijk uw bank- of kredietkaart.
  • Vervanging van uw kaart Card Stop vervangt uw kaart en stuurt u een nieuwe geheime code.
Welke info zal Card Stop vragen?

Om uw kaart te blokkeren heeft Card Stop deze informatie nodig:

  • het aantal kaarten dat moet worden geblokkeerd
  • het kaarttype (Bancontact/Mister Cash, Visa of MasterCard)
  • de naam van de uitgever van uw kaart (meestal uw bank)
  • het rekeningnummer dat aan uw verloren of gestolen kaart is gekoppeld
  • het kaartnummer of de persoonsgegevens (naam, voornaam, geboortedatum en postcode) van de houder (meestal uzelf)
Wat als u kaart gewoon beschadigd of onleesbaar is ... maar niet kwijt?

Dan belt u niet naar Card Stop. Vervang uw bestaande bankkaart via Home’Bank of ga meteen naar het ING-kantoor van uw keuze.