Contact opnemen met ING?
Gebruik chat, beschikbaar in de ING Banking-app
Je dagelijkse bankzaken beheer je gemakkelijk vanuit de ING Banking-app. Je vindt er ook een antwoord op de meest gestelde vragen in het menu 'Diensten' of in de Doe-het-zelf-zone op ing.be. Toch niet gevonden wat je zocht en hulp nodig? Contacteer ons voor al je dagelijkse bankzaken via chat in de app. Het is gemakkelijk, snel, veilig en discreet!
-
Volledig mobiel
Neem contact op met de klantendienst waar je ook bent via de ING Banking-app op je smartphone en profiteer van directe hulp.
-
Snel en discreet
Met een paar klikken installeer je de ING Banking-app. Vervolgens maak je je profiel aan en ga je naar het menu 'Diensten' rechtsonderaan de startpagina van de app. Klik op het chat-icoontje, stel je vraag en je kan aan de slag. Je chat in alle discretie, niemand anders kan je communicatie met ING horen of zien.
-
In alle veiligheid
Door in the loggen in de app met je 5-cijferige code, vingerafdruk of gezichtsherkenning, herkennen onze collega's van de klantendienst je. Het is niet nodig om extra identificatievragen te beantwoorden.
- Open de ING Banking-app op je smartphone en ga naar het menu 'Diensten' rechtsonder in je scherm
- Klik op de chatknop en de chat wordt gestart
- Stel je vraag en Ida, onze digitale assistent, zal proberen je te helpen. Lukt dit niet kan je vragen om doorverbonden te worden met een collega die je vraag zal beantwoorden
- Sommige klanten hebben nu ook de mogelijkheid hun vraag te posten en de chat te verlaten als ze dit willen. Als je deel uitmaakt van deze groep, wordt je via een push notificatie op de hoogte gebracht wanneer het antwoord beschikbaar is. Handig, toch?
Je chat vanuit de beveiligde ING Banking-app waarop je bent ingelogd met je 5-cijferige code, je vingerafdruk of gezichtsherkenning. Zo weten we dat jij het bent en is het niet meer nodig bijkomende identificatievragen te beantwoorden. Omdat je rechtstreeks via je app contact met ons hebt opgenomen, kan je er zeker van zijn dat je met ons spreekt.
Om te kunnen chatten met de klantendienst via de app heb je het volgende nodig:
- De geïnstalleerde ING banking-app op je smartphone
- Een profiel dat werd aangemaakt met behulp van itsme® of je debetkaart en kaartlezer
- Een privé-profiel in de app, want chatten is momenteel enkel beschikbaar voor privé-vragen
De toegang tot de Home’Bank-, Business’Bank- en de ING Banking-diensten is gratis (buiten de kosten van uw telecomoperator of van bepaalde verrichtingen, zoals internationale overschrijvingen) voor alle houders van een Home’Bank-, Business’Bank- of ING Banking-abonnement (onder voorbehoud van aanvaarding door ING en wederzijds akkoord). De kosten voor telefoongesprekken evenals de mogelijke kosten verbonden aan de toegang tot en het gebruik van elektronische communicatienetwerken om toegang te krijgen tot en gebruik te maken van de oproep via de app zijn voor rekening van de gebruiker. De Algemene Voorwaarden Home’Bank-, Business’Bank-, ING Banking-diensten (bijlage bij het Algemeen reglement van de verrichtingen van ING), de Algemene Voorwaarden ING Banking, de tarieven van de verrichtingen, zijn beschikbaar op www.ing.be, in uw ING-kantoor en telefonisch op het nummer + 32 2 464 60 01.
Het aanbod van de diensten 'itsme' (of 'Belgian Mobile ID') en 'itsme for ING BE' (of 'Belgian Mobile ID for ING BE') is geldig onder voorbehoud van aanvaarding door ING België nv en door Belgian Mobile ID nv en mits wederzijds akkoord. De voorwaarden (Algemene voorwaarden, tarieven en andere bijkomende informatie) voor de diensten 'itsme' zijn beschikbaar op itsme.be, en voor de diensten 'itsme for ING BE' zijn ze beschikbaar in alle ING-kantoren of op ing.be. De diensten 'itsme' worden geleverd door Belgian Mobile ID nv (Sinter-Goedeleplein 5, 1000 Brussel - BTW 0541.659.084 - BE64 0017 1071 6652) en aangeboden door ING België nv (partner van Belgian Mobile ID nv) en de diensten 'itsme for ING BE' worden geleverd door ING België nv.
-
- Meer kunnen betalen of geld opnemen?
- Pas de limieten van uw debetkaart aan in Home'Bank!
-
- Uw rekeningen online beheren?
- Ontdek hoe gemakkelijk het is!
Wettelijke informatie
De toegang tot de Home’Bank-, Business’Bank- en de ING Banking-diensten is gratis (buiten de kosten van uw telecomoperator of van bepaalde verrichtingen, zoals internationale overschrijvingen) voor alle houders van een Home’Bank-, Business’Bank- of ING Banking-abonnement (onder voorbehoud van aanvaarding door ING en wederzijds akkoord). De kosten voor telefoongesprekken evenals de mogelijke kosten verbonden aan de toegang tot en het gebruik van elektronische communicatienetwerken om toegang te krijgen tot en gebruik te maken van de oproep via de app zijn voor rekening van de gebruiker. De Algemene Voorwaarden Home’Bank-, Business’Bank-, ING Banking-diensten (bijlage bij het Algemeen reglement van de verrichtingen van ING), de Algemene Voorwaarden ING Banking, de tarieven van de verrichtingen, zijn beschikbaar op www.ing.be, in uw ING-kantoor en telefonisch op het nummer + 32 2 464 60 01.
Het aanbod van de diensten 'itsme' (of 'Belgian Mobile ID') en 'itsme for ING BE' (of 'Belgian Mobile ID for ING BE') is geldig onder voorbehoud van aanvaarding door ING België nv en door Belgian Mobile ID nv en mits wederzijds akkoord. De voorwaarden (Algemene voorwaarden, tarieven en andere bijkomende informatie) voor de diensten 'itsme' zijn beschikbaar op itsme.be, en voor de diensten 'itsme for ING BE' zijn ze beschikbaar in alle ING-kantoren of op ing.be. De diensten 'itsme' worden geleverd door Belgian Mobile ID nv (Sinter-Goedeleplein 5, 1000 Brussel - BTW 0541.659.084 - BE64 0017 1071 6652) en aangeboden door ING België nv (partner van Belgian Mobile ID nv) en de diensten 'itsme for ING BE' worden geleverd door ING België nv.