Online bankieren

23 mei 2018

Self Service Zone - ING Mastercard Gold en ING Visa Gold

Moet u uw reis inkorten of zelfs annuleren? Is uw internetbestelling nooit aangekomen? Ontdek de verschillende stappen die u moet volgen en de documenten die u moet afdrukken om uw schadedossier correct in te dienen.

Procedure
  • 1

  • U downloadt het schadeaangifteformulier

    U downloadt het formulier via “Documenten” onderaan deze pagina (kies eerst uw type schadegeval). Of u belt Client Services op + 32 2 464 60 01 (kies optie 3 en daarna 1).

  • 2

  • U vult het formulier in

    Vul uw gegevens in, onderteken het formulier en stuur het naar Allianz, Zwaluwenstraat 2, 1000 Brussel - België of via E-mail (welcome.be@allianz.com). Stuur ook alle bewijsstukken van uw schadegeval mee.

  • 3

  • ALLIANZ ONDERZOEKT UW AANVRAAG

    Het team van Allianz onderzoekt uw vergoedingsaanvraag. Bij aanvaarding wordt er binnen vijf werkdagen een schadedossier geopend. U ontvangt dan een brief met het dossiernummer, de naam en de gegevens van de verantwoordelijke bij Allianz.

Procedure
Is uw dossier onvolledig?

Als uw dossier niet volledig is, krijgt u een brief van uw verzekeraar waarin u wordt gevraagd de vereiste documenten op te sturen.

U wilt contact opnemen?

Als u vragen hebt, neemt u rechtstreeks contact op met uw dossierverantwoordelijke bij Allianz op +32 2 290 64 68. Client Services hebben namelijk geen informatie over de status van uw dossier.

Meer informatie?

Over de verzekeringen van uw ING Mastercard Gold en ING Visa Gold.

Documenten

De ING Mastercard Gold en ING Visa Gold bieden u verschillende aanvullende verzekeringen. Elke verzekering stemt overeen met een type schadegeval waarvoor u specifieke documenten moet indienen.