Je bank waar en wanneer je wilt!
Onafhankelijk zijn van de openingstijden van onze kantoren of onze klantendienst, dát is het comfort dat onze digitale diensten je bieden. Wist je dat je het grootste deel van je bankzaken thuis kan regelen via de ING Banking-app of Home'Bank.
Je kan bijvoorbeeld:
-
Een overschrijving in euro uitvoeren
-
Een nieuwe debetkaart bestellen
-
De limieten van je kaart wijzigen
-
Je persoonlijke gegevens updaten
-
Chatten met ING
-
Genieten van exclusieve kortingen
Hoe van deze diensten gebruikmaken?
Dat kan heel eenvoudig, via de ING Banking-app op uw smartphone of via Home'Bank.
Heb je de ING Banking app niet?
Ontdek hieronder hoe je de ING Banking-app installeert en online toegang krijgt tot jouw rekeningen, wanneer je maar wilt.
Video - Hoe installeer ik de ING Banking app via itsme®
Wettelijke vermeldingen
Home’Bank- , Business’Bank, de ING Smart Banking-app en de ING Banking-app zijn gratis beschikbaar (buiten de kosten van uw telecomoperator of van bepaalde verrichtingen, zoals internationale overschrijvingen (SEPA) voor alle houders van een Home’Bank-, Business’Bank- ING Smart Banking- of ING banking-abonnement (onder voorbehoud van aanvaarding door ING en wederzijds akkoord). Alle relevante informatie, zoals o.m. De Algemene Voorwaarden Home’Bank-, Business’Bank, ING Smart Banking- ( bijlage bij het Algemeen reglement van de verrichtingen van ING) , de Algemene Voorwaarden ING Banking, de tarieven van de verrichtingen, is beschikbaar op ing.be, in uw ING-kantoor en telefonisch op het nummer + 32 2 464 60 01.