Online bankieren

23 mei 2018

Self Service Zone – ING Visa Classic

Is uw internetbestelling nooit aangekomen? Werd uw laatste aankoop beschadigd bij de levering? Ontdek de verschillende stappen die u moet volgen en de documenten die u moet afdrukken om uw schadedossier correct in te dienen.

Procedure

1. DOWNLOAD HET SCHADEAANGIFTEFORMULIER

  • U downloadt het formulier via “Documenten” onderaan deze pagina (kies eerst uw type schadegeval).
  • Vul uw gegevens in, onderteken het formulier en stuur het naar Allianz, Koning Albert II-laan 32, 1000 Brussel - België of via E-mail (welcome.be@allianz.com). Stuur ook alle bewijsstukken van uw schadegeval mee.


2. ALLIANZ ONDERZOEKT UW AANVRAAG

Allianz onderzoekt uw vergoedingsaanvraag. Bij aanvaarding wordt er binnen vijf werkdagen een schadedossier geopend. U ontvangt dan een brief met het dossiernummer, de naam en de gegevens van de verantwoordelijke bij Allianz.

Is uw dossier onvolledig?

Als uw dossier niet volledig is, krijgt u een brief van uw verzekeraar waarin u wordt gevraagd de vereiste documenten op te sturen.


Heeft u vragen over uw dossier?

Als u vragen hebt, neemt u rechtstreeks contact op met uw dossierverantwoordelijke bij Allianz op +32 2 290 64 68. ING Client Services hebben namelijk geen informatie over de status van uw dossier.

Meer Informatie?

Wilt u meer informatie over de verzekeringen van uw ING Visa Classic kredietkaart, neem contact met onze Client Services op + 32 2 464 60 01 (kies optie 3 en daarna 1). Onze medewerkers staan voor u klaar van maandag tot vrijdag van 8 tot 22 uur, en op zaterdag van 9 tot 17 uur.​


Lees de algemene voorwaarden (PDF) 

Documenten

De ING Visa Classic-kredietkaart biedt u 3 aanvullende verzekeringen. Elke verzekering stemt overeen met een type schadegeval waarvoor u specifieke documenten moet indienen.