Online bankieren

Waarom kan ik m'n ING Banking-app niet downloaden of updaten?

Waarschijnlijk heeft je toestel een verouderd besturingssysteem (OS).

Besturingssysteem

Om ervoor te zorgen dat je ING Banking-app aan alle nieuwe veiligheidsnormen en verbeteringen voldoet, is het belangrijk om je toestel te updaten naar een recent OS:

  • Voor Apple: iOS 12.4 of hoger
  • Voor Android: Android 6 of hoger

Heb je een ouder toestel en werkt ING Banking-app niet? Probeer dan het nieuwste OS op je toestel te installeren en update vervolgens de app.

Werkt dat ook niet? Verwijder dan de app en download 'm opnieuw.

Zo update je een Apple-toestel

  1. Ga naar 'Instellingen'
  2. Scroll naar beneden en tik op 'Algemeen'
  3. Tik op 'Software-update'
  4. Tik op 'Downloaden en installeren' als er een nieuwe update beschikbaar is

Zo update je een Android-toestel

  1. Ga naar 'Instellingen'
  2. Scroll naar beneden en tik op 'Software-update'
  3. Tik op 'Downloaden en installeren' als er een nieuwe update beschikbaar is

Kan je je toestel niet updaten naar iOS 14 / Android 6 of hoger?

Dan is je toestel helaas verouderd.

Heb je een ander, recenter toestel? Dan raden we je aan om daarop je ING Banking-app te installeren.

Heb je geen andere, recenter toestel? Dan kan je online bankieren via je browser op https://ebanking.ing.be/login/. Dat werkt op desktop, smartphone en tablet.