Houd uw ING ID bij de hand.
Dat nummer staat linksonder op de bankkaart van uw ING-zichtrekening.
Telefonische dienst voor persoonlijk advies over uw bankzaken
Advies nodig voor het praktische beheer van uw bankzaken? Via Phone Banking beantwoordt een ING-medewerker al uw vragen rechtstreeks per telefoon, of u nu in België of in het buitenland bent. En weten zeker dat u het bent wanneer u zich aanmeldt met uw Phone’Bank-code.
Advies over bankzaken per telefoon
U krijgt van een van onze medewerkers rechtstreeks telefonisch advies over het beheer van uw rekeningen en bankzaken.
Phone Banking op maat
Vragen over dagelijks bankieren, beleggingen, verzekeringen of technische bijstand? U krijgt een persoonlijk antwoord.
Beveiligde bankzaken
Dankzij uw ING ID en geheime Phone'Bank-code zijn onze ING-gesprekspartners zeker van uw identiteit. Zo verlopen uw verrichtingen gegarandeerd veilig.
Bereikbaar
De openingsuren zijn ruimer dan in de kantoren, zowel in België als in het buitenland.
Bent u houder van een ING-zichtrekening? Dan kunt u Phone’Bank gebruiken bij u thuis, op kantoor, in het buitenland ... overal waar u het nodig hebt. U kunt onze Phone'Bank-medewerkers bereiken op het nummer + 32 2 464 60 01, van maandag tot vrijdag van 8 tot 20 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
Phone’Bank wordt u gratis aangeboden. U betaalt alleen de gesprekskosten tegen het normale tarief.
Om Phone'Bank te activeren en te gebruiken moet u een geheime Phone'Bank-code hebben. U kunt ze op drie manieren aanvragen:
U hebt altijd uw ING ID nodig (het nummer staat linksonder op uw bankkaart) om de geheime code aan te vragen.
Dat nummer staat linksonder op de bankkaart van uw ING-zichtrekening.
via Home'Bank of in de Self’Bank.
bel naar + 32 2 464 60 01, van maandag tot vrijdag van 8 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.