Online bankieren

Phone’Bank

Telefonische dienst voor persoonlijk advies over uw bankzaken

Advies nodig voor het praktische beheer van uw bankzaken? Via Phone Banking beantwoordt een ING-medewerker al uw vragen rechtstreeks per telefoon, of u nu in België of in het buitenland bent. En weten zeker dat u het bent wanneer u zich aanmeldt met uw Phone’Bank-code.

  • Advies over bankzaken per telefoon

    U krijgt van een van onze medewerkers rechtstreeks telefonisch advies over het beheer van uw rekeningen en bankzaken.

  • Phone Banking op maat

    Vragen over dagelijks bankieren, beleggingen, verzekeringen of technische bijstand? U krijgt een persoonlijk antwoord.

  • Beveiligde bankzaken

    Dankzij uw ING ID en geheime Phone'Bank-code zijn onze ING-gesprekspartners zeker van uw identiteit. Zo verlopen uw verrichtingen gegarandeerd veilig.

  • Bereikbaar

    De openingsuren zijn ruimer dan in de kantoren, zowel in België als in het buitenland.

Houd uw ING ID bij de hand.

Dat nummer staat linksonder op de bankkaart van uw ING-zichtrekening.

Vraag uw Phone'Bank-code aan

via Home'Bank of in de Self’Bank.

Maak gebruik van Phone'Bank

bel naar + 32 2 464 60 01, van maandag tot vrijdag van 8 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.