Online bankieren

30 september 2019

Is je smartphone verloren, gestolen of gehackt?

Stel je voor dat je Smartphone gestolen wordt op een terrasje. Of dat je je Smartphone verliest tijdens het shoppen… Geen paniek, ING begeleidt je stap voor stap in deze onaangename situatie!

De snelste manier om je ING Banking App te blokkeren?

Om je ING Banking App te deactiveren, moet je je profiel verwijderen.

Je hebt je ING debetkaart en kaartlezer nodig.

  • Stap 1: Aanmelden in HomeBank 
  • Stap 2: Ga naar ‘Mijn instellingen> ‘Veiligheid > Verwijder het profiel gekoppeld aan je verloren of gestolen Smartphone

Vergeet niet, in het geval je een itsme account hebt, dat je die ook kan blokkeren in Home’Bank. 

Wat moet je doen eens je een nieuwe smartphone hebt?

Download de ING Banking-app en creëer een nieuw profiel met je ING debetkaart en je kaartlezer. Hierna kan je opnieuw je Smartbanking app gebruiken. Je zal opnieuw toegang hebben tot al je accounts, alle geplande betalingen in euros worden nog steeds uitgevoerd, en al je krediet- en debetkaarten zullen nog steeds actief zijn. 

Hulp nodig?

In het geval je problemen hebt tijdens het blokkeren van je mobiel profiel, kan je ons altijd contacteren via +32 2 464 60 04 (je kan dit nummer ook terugvinden op de achterkant van je bankkaart) en wij zullen het nodige doen voor u.