Zelf bankieren

Phone’Bank

Telefonische dienst voor persoonlijk advies over uw bankzaken

Advies nodig voor het praktische beheer van uw bankzaken? Via Phone Banking beantwoordt een ING-medewerker al uw vragen rechtstreeks per telefoon, of u nu in België of in het buitenland bent. En weten zeker dat u het bent wanneer u zich aanmeldt met uw Phone’Bank-code.

  • Advies over bankzaken per telefoon

    U krijgt van een van onze medewerkers rechtstreeks telefonisch advies over het beheer van uw rekeningen en bankzaken.

  • Phone Banking op maat

    Vragen over dagelijks bankieren, beleggingen, verzekeringen of technische bijstand? U krijgt een persoonlijk antwoord.

  • Beveiligde bankzaken

    Dankzij uw ING ID en geheime Phone'Bank-code zijn onze ING-gesprekspartners zeker van uw identiteit. Zo verlopen uw verrichtingen gegarandeerd veilig.

  • Bereikbaar

    De openingsuren zijn ruimer dan in de kantoren, zowel in België als in het buitenland.

Bent u houder van een ING-zichtrekening? Dan kunt u Phone’Bank gebruiken bij u thuis, op kantoor, in het buitenland ... overal waar u het nodig hebt. U kunt onze Phone'Bank-medewerkers bereiken op het nummer + 32 2 464 60 01, van maandag tot vrijdag van 8 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

  • Dagelijks bankieren

    • Advies over het dagelijkse beheer van uw bankzaken.

    • Een nieuwe zicht- of spaarrekening openen.

    • Informatie en advies over onze bankproducten.

  • Beleggingen

    • Uw beleggingsportefeuille beheren en uw orders op binnen- en buitenlandse beurzen uitvoeren.

    • Valutakoersen en beleggingstarieven op de voet volgen.

    • Intekenen op ING-beleggingsfondsen.

  • Verzekeringen

    • Informatie en advies over onze verzekeringsproducten.

    • Antwoord op al uw vragen over uw verzekeringen bij ING.

Phone’Bank wordt u gratis aangeboden. U betaalt alleen de gesprekskosten tegen het normale tarief.

Om Phone'Bank te activeren en te gebruiken moet u een geheime Phone'Bank-code hebben. U kunt ze op drie manieren aanvragen:

  • in Home'Bank: kies 'Mijn instellingen’ > Phone'Bank-instellingen.

  • in een Self'Bank: kies optie 6, ING Self'Service.

  • in een ING-kantoor: maak een afspraak.

U hebt altijd uw ING ID nodig (het nummer staat linksonder op uw bankkaart) om de geheime code aan te vragen.

Houd uw ING ID bij de hand.

Dat nummer staat linksonder op de bankkaart van uw ING-zichtrekening.

Vraag uw Phone'Bank-code aan

via Home'Bank, in de Self'Bank of maak een afspraak in een ING-kantoor.

Ga naar Home'Bank
Maak gebruik van Phone'Bank

bel naar + 32 2 464 60 01, van maandag tot vrijdag van 8 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.