ING Woningverzekering verzekerd door NN Non-Life Insurance nv.
Heb je schade aan je woning die door ING verzekerd is?
Wat te doen bij schade aan je woning?
In de video ontdek je hoe ING en NN Insurance alles in het werk stellen om je het leven gemakkelijker te maken bij bijvoorbeeld verzekerde waterschade.
Volg deze stappen in geval van schade
We leggen je uit hoe je een aangifte kunt invullen naargelang het type schadegeval:
- Bel onmiddellijk naar de ING Assist'Line op het nummer +32 2 550 06 00. Onze medewerkers zijn 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 bereikbaar.
- Download het schadeaangifteformulier en stuur ons dit zo snel mogelijk per e-mail: myclaim@nn.be.
Update naar aanleiding van de coronacrisis
Schade-expertises gebeuren met de nodige voorzorgsmaatregelen:
- Breng ons vooraf en bij aankomst op de hoogte van je gezondheidstoestand. Indien nodig stellen we de expertise uit tot een later tijdstip.
- We raden het gebruik van een mondmasker aan.
- We vragen om minstens 1,5 m afstand te houden.
- Respecteer de basisregels voor handhygiëne.
- Gebruik je eigen balpen om het document van de schadevaststelling te ondertekenen.
> Lekdetecties kunnen opnieuw gebeuren volgens de hierboven vermelde regels.
> Herstellingen in natura zijn ook mogelijk volgens de hierboven vermelde regels.
> Kies je voor uitstel van premiebetalingen en doet er zich in die periode een schade voor? In dat geval wordt de dekking niet betwist conform de polisvoorwaarden.
ING Woningverzekering
ING België treedt op als tussenpersoon en NN Non-Life Insurance als verzekeraar.
NN is verantwoordelijk voor de dekking en afhandeling van je schadegevallen. ING is tussenpersoon tussen de verzekerde en NN voor de verkoop van het verzekeringsproduct.