Mijn nieuws

17 december 2021

Coronavirus: laatste update

Beste klanten, De gevolgen van de coronacrisis voor jou, onze medewerkers en onze samenleving blijven onze volledige aandacht krijgen. De gezondheid en veiligheid van onze klanten en onze medewerkers is dan ook nog steeds onze topprioriteit.

Tegelijkertijd willen we je blijven ondersteunen en begeleiden in deze onzekere tijd. Je kan op ons rekenen om je te voorzien van oplossingen en antwoorden aangepast aan jouw behoeften, want dit is het moment om alles duidelijker te zien.

Om de overheidsmaatregelen te volgen, geef je best de voorkeur aan de eenvoud van onze digitale diensten. Zo kan je je dagelijks bankieren thuis beheren op een gemakkelijke en veilige manier via onze applicatie of Home’Bank.

Op deze pagina vind je regelmatig bijgewerkte informatie over de specifieke maatregelen die de overheid en ING in het kader van de coronaviruscrisis hebben genomen. 

#samentegencorona

Belangrijke update

  • From June 21st onwards, it is no longer possible to request a payment holiday under the third Febelfin Charter for your business credits.
  • The second government guarantee scheme for new loans ends on 31 Dec 2021.
  • It is no longer possible to apply for a payment extension for mortgage loans under the current legal Charter.
Voor particulieren
Voor zakelijke klanten

Veelgestelde vragen van onze particuliere en zakelijke klanten:

Algemene vragen

Ondanks deze uitzonderlijke omstandigheden, stellen we alles in het werk om een goede dienstverlening te blijven garanderen. Bekijk onze branch finder en vind een geopend kantoor bij jou in de buurt.

Belangrijk om te weten als je naar een kantoor wilt gaan:

  • Onze medewerkers verwelkomen je op weekdagen van 9 uur tot 12.30 uur en van 13.30 uur tot 16.30 uur in het kantoor. Let op: je dient op voorhand een afspraak te maken
  • We vragen je vriendelijk geen afspraak te maken in een agentschap behalve voor kritieke en strikt noodzakelijke transacties, zoals overschrijvingen die de toegestane limiet voor onze digitale toepassingen overschrijden.
  • Voor alle andere zaken kan je ons telefonisch bereiken op +32 2464 60 01 van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur of via onze social mediakanalen: Facebook of TwitterDigitaal en op afstand bankieren blijft de norm door aanwezigheid van het coronavirus. 


We willen dat iedereen zich veilig en comfortabel voelt tijdens het bankieren, en daarom blijven we volgende maatregelen hanteren. Alvast bedankt om je hieraan te houden:

  • Hygiëne: respecteer de basisregels
  • Het dragen van een mondmasker is verplicht, zowel in de kantoren als in de Self'Bank
  • Maximaal één persoon per afspraak
  • Hou minstens 1,5 m afstand van elkaar
  • Nooit meer dan 2 personen in de Self'Bank


De post wordt nog steeds opgehaald bij onze kantoren die gesloten zijn. De verwerkingstijd kan nu wat langer duren dan normaal. Bedankt voor je begrip

Betalingsuitstel en ondersteuningsmaatregelen
Beleggingen/spaarplan
Reisverzekering

Voor alle andere vragen kan je ons telefonisch bereiken op +32 2464 60 01 (Van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur) of via onze social mediakanalen: Facebook of Twitter.

Om het beste aan je verwachtingen te kunnen voldoen, nodigen we je uit om deze vragen te beantwoorden. Klik hier om te beginnen

Bescherm jezelf tegen online fraude

De noodsituatie en hierbij het massale gebruik van elektronische communicatiemiddelen kunnen fraudeurs inspireren. Onze fraudebestrijdingsexperts informeren je over nieuwe fraudegevallen en hoe je jezelf kan beschermen.