Vervang je defecte ING-debetkaart

Vraag gratis een nieuwe ING-debetkaart aan. We sturen ze binnen 3 tot 5 werkdagen op per post. Je pincode blijft dezelfde als je oude ING-debetkaart.

Hoe bestel je snel je nieuwe kaart?

  1. Log je in op de ING Banking-app of Home'Bank
  2. Ga naar de "Diensten" menu, rechtsonder in het hoofdscherm
  3. Selecteer “Kaarten”
  4. Selecteer dan “Debetkaart bestellen/vervangen “ en doorloop alle stappen  

Ben je niet zeker of je je kaart al dan niet moet vervangen?

Beschik je nog niet over de ING Banking-app?

Ontdek hier hoe je de ING Banking-app kan installeren om zo toegang te krijgen tot onze online diensten, waar en wanneer je maar wil. 

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag?

Heb je een gemeenschappelijke rekening en wil je een extra debetkaart bestellen?

Dit is mogelijk via de app of via Home’Bank!

  1. Ga naar de "Diensten" menu, rechtsonder in het hoofdscherm
  2. Ga naar het onderdeel “Mijn rekeningen en kaarten”
  3. Selecteer “Een extra debetkaart bestellen”

Bel ons via de app

Vanaf nu kan je via met de ING Banking-app rechtstreeks onze klantendienst contacteren. Makkelijk, veilig en snel.

Ga naar het menu ‘Diensten’ en klik op het telefoonnummer. Bevestig de oproep en klaar is Kees!

Je kan ons bellen van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 17u.