Social media

Met de komst van internet, mobiele toestellen en sociale media verspreidt informatie zich snel, heel snel. Consumenten willen onmiddellijk kunnen reageren op nieuwtjes en hun mening erover delen.

ING België houdt van directe en open communicatie. Daarom zijn we actief op sociale media als Facebook, Twitter, LinkedIn en YouTube.
U vindt er nuttige tips over bankzaken en informatie over ons aanbod en onze activiteiten. Verder maken we onze acties bekend en reageren we op uw opmerkingen. We luisteren écht naar u en leren uit uw suggesties. Zo kunnen we ons aanbod en onze diensten verbeteren.
Op Facebook en Twitter bent u ook direct op de hoogte van onze wedstrijden. Misschien wint u wel een van de vele mooie prijzen!
Natuurlijk mag u op onze berichten reageren, berichten “leuk vinden” of “delen”.

Het ING België Webcare-team

Het ING België Webcare-team is actief op Facebook en Twitter. Het team reageert snel op uw vragen of opmerkingen. Zo is ING België steeds dichtbij!
U kunt ons bereiken van maandag tot vrijdag, van 8 uur tot 20 uur. Aarzel niet om ons een bericht te sturen via Twitter of Facebook!


Volg ING België op deze sociale media: